Saturday, May 30, 2009

Living Life Abundantly

Salam semua...blog ocean abundance nie sebenarnya i nak related dgn projek “bebas hutang” yang i sign up dalam bulan lepas dan sekarang nie dalam proses membangunkan projek nie, wahh sebut je “projek” bunyi mcm besar je kan – mmg besar pon sbb ia adalah projek rakyat untuk satu tujuan – bebas hutang dan financial freedom ( ramai kite nie deal dgn loan dan hutang sampai ada yang dah melarat sbb hutang nie ) , terpanggil dgn keadaan semasa ni bila i jumpa program seumpama ini i terus je sign up – sbb last year penah buat dah program mcm nie manual tu pon return Alhamdulillah – boleh survive !!!


Projek yang di maksudkan ni adalah satu projek simple yang melibatkan market terbuka di Malaysia – wajib ada IC ( pengenalan diri yg sah) untuk participate projek ni , konsep juga simple di mana ia adalah sokongan bersepadu rakan-rakan dlm komuniti untuk sama-sama dapat selesaikan masalah kewangan.
Sila rujuk www.postal2u.com

Boleh download presentation di reward page dan maybe yang tak faham tu boleh la emailkan pd saya di oceanofabundance@gmail.com - sy boleh terangkan secara simple ttg projek nie.


Semoga semua kite boleh berenang di dalam Ocean of Abundance dgn happy
Selamat berehat di hari Ahad nie 

1 comment:

  1. am pretty sure this is a good blog if only i could understand them. hope you embed google translate so other can read them.

    just a friendly visit to you site and i've joined your google connect.

    ReplyDelete