Thursday, May 21, 2009

Ocean OF Abundance


Salam sejahtera ....terima kasih kerana sudi membuka web blog ini , harapan saya anda dapat message ringkas yang ingin saya kongsikan disini secara santai dan semoga anda dapat memberi pandangan dan komen supaya permulaan saya untuk menjadi blogger dan penulis dan di teruskan dgn inspirasikan dari anda semua

Tajuk web blog ini sendiri saya pilih “ocean of Abundance” kerana saya ingin memberi dan melakukan sesuatu dalam istilah “serve” kepada life dan humanity secara khasnya.

Abundance adalah ayat yang di gemari oleh ramai orang ia bermaksud sangat banyak dan melimpah ruah dan abundance boleh di kelaskan dalam apa jua keadaan seperti wang , akal , harta dan macam-macam lagi mengikut keadaan mana yang nak kita kaitkan.

Ocean pula merujuk kepada laut di mana laut sebagai lambang tidak pernah putus dan tidak pernah habis, jadi gabungan 2 perkataan ini di harapkan dapat member i energy baru buat kita semua tentang “belief system” di mana rezeki tidak pernah habis dan hakikatnya dalam new millennium ini kite lebih berpeluang berkongsi denga harmoni apa jua sumber yang dalam di dalam dunia ini tanpa perlu berebut-rebut.

Sebagai langkah menyampaikan maklumat ini saya mengambil langkah untuk menjadikan blog sebagai langkah pertama untuk berkongsi apa jua maklumat yang saya perolehi dari research dan juga pengalaman sendiri untuk di kongsi secara langsung dan menyumbang tenaga kepada semua golongan masyarakat.


No comments:

Post a Comment